מידי חודשיים נשלחת למשלמי הארנונה במועצה, תושבים ובעלי עסקים, תזכורת , מספר ימים טרם המועד האחרון לתשלום שובר הארנונה הדו-חודשי.  

תשלום שיבוצע לאחר המועד האחרון, יחויב בתוספת הצמדה וריבית פיגורים.

 

לתשלום הארנונה במערכת תיקתק לחצו כאן

 

בברכה, 

מחלקת גבייה