מידי חודשיים נשלחת למשלמי הארנונה במועצה, תושבים ובעלי עסקים, תזכורת , מספר ימים טרם המועד האחרון לתשלום שובר הארנונה הדו-חודשי.
תשלום שיבוצע לאחר המועד האחרון, יחויב בתוספת הצמדה וריבית פיגורים.
לתשלום הארנונה במערכת תיקתק לחצו כאן
בברכה,
מחלקת גבייה