לכל התושבים,

שר הפנים פרסם מידע למשפחות נזקקות בנוסף נקבע אמות מידה לקבלת תווי מזון.

שימו לב לתנאי הזכאות בסעיף 2 ו3 לאמות מידה.

לתשומת לב התושבים, כל תושב אשר מקבל מהרשות הנחה מארנונה לשנת 2020 לפי מבחן הכנסה בשיעור של 70% ומעלה ועל מי שקיבל מהרשות הנחה בגין אזרח ותיק המקבל הבטחת הכנסה בשיעור של 100% אין צורך להגיש בקשה לקבלת תווי מזון.

לבדיקת זכאות לקבלת תווי מזון:

1) לפי  אמות מידה לחלוקת תלושי מזוןנפתח בחלון חדש, יש למלא ולשלוח טופס בקשה לקביעת זכאות לתווי מזון בקישור כאן ולצרף מסמכים הרלוונטיים בהתאם לטופס.

2) לטופס הבקשה יש לצרף אישור העברת מידע – מיזם לביטחון תזונתי למשפחות מוחלשות יש ללחוץ כאן.

העברת הנתונים למשרד הפנים תתבצע בפעימות הבאות:

פעימה א' – הוגשו נתונים ע"פ מידע קיים במערכת גביה.

פעימה ב' – מועד תחילת הגשת בקשות 11/03/2021 עד מועד סיום הגשה 18/03/2021

פעימה ג' – מועד תחילת הגשת בקשות 1/04/2021 עד מועד סיום הגשה 8/04/2021

במסגרת השלמות ותיקונים מועד נוסף להגשה בין התאריכים 22-29/04/2021

 

אמות מידה לחלוקת תלושי מזון: 

1617522128.3995.pdf