פיתוח ההתיישבות בנגב הצפוני מזרחי
התקיים היום סיור משותף למועצה האזורית תמר עם מנכ"ל משרד הפנים והצוות המקצועי , בנושא פיתוח ההתיישבות בנגב הצפוני מזרחי.
הסיור הוא חלק מתהליך עבודה מתמשך, שמטרתו חיזוק ההתיישבות וקידום האזור.
ראש המועצה, ניר ונגר:
"אנו מוקירים את העבודה המשותפת מול משרד הפנים ורואים בה מנוף משמעותי לקידום ופיתוח ההתיישבות באזור. שיתוף הפעולה ההדוק מאפשר לנו להוביל תהליכים ארוכי טווח, לחזק את היישובים הקיימים ולהניח תשתית לצמיחה עתידית לטובת כלל אזור הנגב."
מנכ״ל משרד הפנים, ישראל אוזן:
״פיתוח ההתיישבות בנגב הצפוני־מזרחי והקמת יישובים חדשים הם מהלכים משמעותיים לחיזוק ההתיישבות והמשילות במרחב. הביקור בשטחי המועצה האזורית תמר, ובשטחים שבהם עתידים לקום היישובים החדשים, אפשר לנו להכיר מקרוב את מאפייני האזור ואת הצרכים העולים מן השטח לקידום הקמת היישובים ופיתוח הנגב״.