משלחת המועצה האזורית תמר לבאד קיסינגן, גרמניה


במסגרת חיזוק קשרי הידידות ארוכי השנים בין הקהילות, יצאה משלחת של המועצה האזורית תמר לעיר התאומה באד קיסינגן בגרמניה, לחלוק כבוד לראש העיר היוצא, תומאס בולד, אשר כיהן בתפקידו במשך 24 שנים ושמר לאורך השנים על קשרי הידידות בין הקהילות.

בביקור נפגשה המשלחת עם נציגים מהעיר כולל ראש העיר הנכנס, מחלקת קשרי החוץ ונציגים מתחום החינוך במטרה לחדש את משלחות הנוער, וכן ערכה סיור מרתק בבית ספר חדשני בעיר.

דווקא בתקופה הלא פשוטה הזו שמחנו לגלות הרבה חיבה ורצון להגיע ולבקר בישראל מצד נציגי העיר, ובאופן כללי זכינו לחיבוק חם מהקהילה בבאד קיסינגן.

בתקווה להמשך היחסים ושיתופי הפעולה לעוד שנים רבות. ????????