נערך סיור משותף לבחינת מיזם פוטו-וולטאי משולב אגרו, בהשתתפות:
נציגי ועדה מחוזית דרום לתכנון ובנייה, נציגי נאות הכיכר , רשות ניקוז ו-רט״ג.
הסיור נועד לבחון חלופות להקמת מיזם שמשלב ייצור אנרגיה סולארית עם חקלאות קיימת, תוך התחשבות בתכנון, סביבה ותשתיות