מפגש בהשתתפות ראש המועצה ומנכ״לית המועצה, יחד עם ראשי רשויות, אבי מאיר מנכ״ל משרד ההתיישבות, ושיר רבינוביץ׳ סמנכ״לית משרד ראש הממשלה, כחלק מקידום תכנית החומש לחיזוק הגבול המזרחי, ובהמשך להחלטת הקבינט בנושא.
המפגש נערך במסגרת קידום החלטת הממשלה לפיתוח וחי