דלג לתוכן העמוד

דרושים

עובד/ת סוציאלי/ת לתוכנית להב"ה ומנהל/ת תוכנית לבטחון קהילתי

היחידה: אגף יישובים

תאור המשרה: עובד/ת סוציאלי/ת לתוכנית להב"ה ( נוער בסיכון)

דרגת המשרה ודירוגה: דירוג עו"ס

היקף המשרה: 50%

סוג מכרז: חיצוני

תיאור תפקיד:

הגדרת תפקיד עו"ס להב"ה:

  • הובלה ועיצוב תהליכים טיפוליים של נוער בסיכון, ע"פ תכנית להב"ה והצורך במרחב המועצתי.
  • ליווי והנחיית הצוותים החינוכיים ביישובים בנושא נוער בסיכון בשיתוף רכז תוכנית להב"ה.
  • מיפוי צרכים ובניית תכניות פרטניות, קבוצתיות, יישוביות ומועצתיות לנוער והוריהם, בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים בתחום.
  • מיפוי, איתור וטיפול של בני נוער בסיכון בתחום המועצה.
  • השתתפות בתכניות ההכשרה של תכנית להב"ה.
  • בניית תכניות מניעה בשיתוף הגורמים הרלוונטיים ביישובים כחלק מתכנית שנתית והעלאת מודעות ומניעת התנהגויות סיכון בקרב בני נוער.
  • ריכוז מענים טיפוליים,  פרטניים וקבוצתיים אל מול ההורים ובני הנוער.
  • השתתפות קבועה בישיבות צוות רכזי הנוער.
  • מתן טיפול פרטני הורים ובני נוער).

תנאי סף:

  • השכלה ודרישות מקצועיות
  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העו"ס-חובה.
  • ניסיון –עדיפות לניסיון בעבודה במסגרת מחלקות לשירותים חברתיים.
  • ניסיון בעבודה עם נוער/נוער בסיכון- יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם קהילות בתחום החברתי-קהילתי.- יתרון.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • ראש גדול, יוזמה, יצירתיות
  • יחסי אנוש מעולים.
  • רצוי ניסיון קודם בעבודה בתחום נוער בסיכון.
  • יכולת הובלה ויכולת לרתום גורמים לתהליכים רלוונטיים.
  • מוכנות לעבודה בשעות הערב ואחרה"צ בהתאם לצורך (השתתפות בישיבות גורמי קהילה ביישובים).
  • רצוי ניסיון קודם בעבודה בתחום נוער בסיכון.
  • יכולת הובלה ויכולת לרתום גורמים לתהליכים רלוונטיים.
  • השתתפות בהשתלמויות מקצועיות לעו"ס להב"ה מטעם מטה משרד החינוך.
  • יכולת עבודה בצוות.
  •  יכולת ארגונית ותפיסה קהילתית.
  • יכולת הובלה והנעה של פעילים ומתנדבים.
  • רישיון נהיגה-חובה.
  • דרישות נוספות
  • שפות – עברית.
  • ניידות – גמישות בניידות גם במהלך יום העבודה.
  • יישומי מחשב – היכרות עם המשרד הממוחשב ויכולת למידה של שימוש בתוכנות ייעודיות.

     


היחידה: אגף יישובים

תאור המשרה: מנהל/ת תוכנית הרשות לביטחון קהילתי

דרגת המשרה ודירוגה: דירוג מח"ר, דרגה 38-40

היקף המשרה: 50%

סוג מכרז:  פומבי

תיאור תפקיד:

הגדרת תפקיד מנהל/ת תוכנית הרשות לביטחון קהילתי

  • אחריות מקצועית לקידום פעולות למניעת אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית, ושימוש בסמים ואלכוהול בנוסף ליווי בתחום הביטחון הקהילתי ביישובי המועצה תוך שת"פ וליווי הגורמים היישוביים במרחב המועצה, צוותי צח"י, צוותי מוגנות, תכלול תוכנית לאומית למניעת אובדנות, בעלי תפקיד ביישובים ומתנדבים.
  • תכנון והפעלה של כלל הפעולות הנדרשות לקידום והוצאה לפועל של יוזמות קהילתיות הממוקדות בתחומי המניעה.
  • גיוס והנעת מתנדבים, הורים, פעילים ושילובם בתוכניות  המקדמות את תחושת הביטחון הקהילתי.
  • איתור צרכים קהילתיים בהקשר של מניעת אלימות ושימוש באלכוהול וסמים.
  • ארגון פעולות קהילתיות למניעת אלימות.

תנאי סף:

  • השכלה ודרישות מקצועיות
  • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
  • ניסיון בעבודה עם קהילות בתחום החברתי-קהילתי.- יתרון.

דרישות נוספות

  • שפות - בהתאם לצורך.
  • ניידות - גמישות בניידות גם במהלך יום העבודה.
  • יישומי מחשב - היכרות עם המשרד הממוחשב ויכולת למידה של שימוש בתוכנות ייעודיות.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

  • יכולת שירותיות גבוהה.
  • ניסיון וידע מקצועי בתחום איתור, מניעה וסיכון  בעבודה עם קהילות.
  • עמידה בתנאי לחץ, יכולת ארגון, ניהול זמן ועבודה עצמאית.
  • עבודה מול מגוון גורמים במועצה ומחוצה לה.
  • שמירה על סודיות רמת אמינות ואתיות גבוהה.
  • גמישות והתאמה לצורכי העבודה והמערכת.
  • יכולת לעבודה גם בשעות אחר הצהריים באופן קבוע.
  • ראש גדול, יוזמה, יצירתיות.
  • רצוי ניסיון קודם בעבודה בתחום נוער בסיכון.
  • יכולת הובלה ויכולת לרתום גורמים לתהליכים רלוונטיים.
  • יכולת ארגונית והיכרות עם עבודה קהילתית.
  •  יכולת הובלה והנעה של פעילים ומתנדבים.
  • יכולת עבודה עם נוער / נוער בסיכון.
  •  אחריות ,יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות .
  • רישיון נהיגה-חובה

כפיפות: למנהל אגף יישובים

מנהלה:

מועד פרסום המכרז: יום חמישי ה01.09.22

קורות חיים  יש להגיש עד יום: יום חמישי 15.09.22 בשעה 12:00

לאילה בורבא מנהלת משאבי אנוש במייל

 ko@ma-tamar.co.il  או בפקס 08-6688901.

איש הקשר לעניין מכרז זה: אושרית מזוז מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים בטל: 08-6688899

יש למלא טופס שאלון למועמד, ניתן להשיג שאלון זה באתר המועצה האזורית "תמר".

**  ייענו רק המועמדים שיעמדו בדרישות התפקיד.                                                      

 

* תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח – 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.

האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים הוכחת המוגבלות.

זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.

* תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא/יא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

* כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וההיפך.

 

[ מכרז לתפקיד למנהל תוכנית הרשות לביטחון קהילתי 01.09.22.pdf

 

לצפייה בקובץ המצורף למכרז