דלג לתוכן העמוד

דרושים

מזכיר/ה ללשכת ראש המועצה

היחידה:

ראש רשות

תואר המשרה:

מזכירה ללשכת ראש המועצה

דרגת המשרה ודירוגה:

דירוג מנהלי, דרגה 6-8.

היקף העסקה:

100% משרה

סוג מכרז:

חיצוני

ייעוד:

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת לשכת הרשות.

תיאור תפקיד:

  • ניהול מסמכים – מעקב ובקרה אחר מסמכים הכולל: ניהול, הקלדה, סריקה ותיוק.
  • ניהול יומן ותיאום פגישות מורכבות.
  • מענה פרונטלי ומענה וטלפוני לפניות עובדי הרשות וגורמי חוץ.
  • טיפול בדואר נכנס ויוצא אלקטרוני ורגיל.
  • ארגון והכנת חומר לישיבות.
  • הצעות מחיר, הזמנות רכש, חשבוניות, דרישות תשלום ומעקב אחר ביצוע.
  • הזמנת ציוד משרדי.
  • סיוע בליווי וקידום נושאים הנוגעים למשימות ראש הרשות כפי שנדרש מעת לעת.
  • העבודה בלשכה כוללת מתן מענה שוטף לדוברת הרשות.

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות

     12 שנות לימוד+ תעודת בגרות מלאה

  • ניסיון מקצועי-נדרש ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתחום האדמיניסטרציה.
  • שפות-  עברית ברמה גבוהה. אנגלית ברמה טובה.
  • יישומי מחשב-  שליטה טובה ומלאה עם תוכנות ה- OFFICE.
  • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ בשפה העברית, שפות נוספות-יתרון.
  • זמינות בשעות בלתי שגרתיות כולל בעתות חרום.
  • שירות סדיר/ שירות לאומי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

  • אמינות.
  • דיסקרטיות.
  • כושר ארגון וניהול.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • יכולת מתן מענה למספר נושאים בו זמנים.
  • תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
  • ראש גדול, יוזמה ויצירתיות "שחקן/ית נשמה".
  • יכולת עבודה בצוות.
  • דיוק ודיווח במעקב המשימות.
  • יכולת עבודה עצמאית, תיאום ובקרה.
  • יכולת עבודה מול קהל.
  • מוסר עבודה גבוה.
  • יכולת ארגון ותעדוף משימות.
  • נשיאה באחריות.
  • כושר למידה.
  • כושר אלתור ופתרון משימות.

מינהלה:

  • מועד פרסום המכרז: יום חמישי 01.09.22
  • קורות חיים  יש להגיש עד יום: יום חמישי 15.09.22 בשעה 12:00 לאילה בורבא מנהלת משאבי אנוש במייל ko@ma-tamar.co.il  

או בפקס 08-6688901.

  • איש הקשר לעניין מכרז זה: אילה בורבא מנהלת מחלקת

משאבי אנוש טלפון: 08-6688871

  • ישנה חובה למילוי שאלון למועמד באופן מלא, שאלון זה ניתן להשיג באתר המועצה האזורית "תמר".
 

 

* תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח – 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.

האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים הוכחת המוגבלות.

זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.

 

* תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא/יא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

* הליכי המיון למשרה: הרשות תזמן לראיונות מקדימים מועמדים/ות העומדים/ות בתנאי הסף טרם קיום המכרז.

 

** כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וההיפך.

לצפייה בקובץ המצורף למכרז