דלג לתוכן העמוד

דרושים

מנהל/ת תוכנית הרשות לביטחון קהילתי

היחידה:

אגף יישובים

תואר המשרה:

מנהל/ת תוכנית הרשות לביטחון קהילתי

דרגת המשרה ודירוגה:

 

היקף המשרה:

50%

סוג מכרז:

פומבי

תיאור תפקיד:

  • אחריות מקצועית לקידום פעולות למניעת אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית, ושימוש בסמים ואלכוהול בנוסף ליווי בתחום הביטחון הקהילתי ביישובי המועצה תוך שת"פ וליווי הגורמים היישוביים במרחב המועצה, צוותי צח"י, צוותי מוגנות, תכלול תוכנית לאומית למניעת אובדנות, בעלי תפקיד ביישובים ומתנדבים.
  • תכנון והפעלה של כלל הפעולות הנדרשות לקידום והוצאה לפועל של        יוזמות קהילתיות הממוקדות בתחומי המניעה.
  • גיוס והנעת מתנדבים, הורים, פעילים ושילובם בתוכניות  המקדמות את תחושת הביטחון הקהילתי.
  • איתור צרכים קהילתיים בהקשר של מניעת אלימות ושימוש באלכוהול וסמים.
  • ארגון פעולות קהילתיות למניעת אלימות.

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות

  • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
  • ניסיון בעבודה עם קהילות בתחום החברתי-קהילתי.- יתרון.

דרישות נוספות

 

  • שפות - בהתאם לצורך.
  • ניידות - גמישות בניידות גם במהלך יום העבודה.
  • יישומי מחשב - היכרות עם המשרד הממוחשב ויכולת למידה של שימוש בתוכנות ייעודיות.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

  • יכולת שירותיות גבוהה.
  • ניסיון וידע מקצועי בתחום איתור, מניעה וסיכון  בעבודה עם קהילות.
  • עמידה בתנאי לחץ, יכולת ארגון, ניהול זמן ועבודה עצמאית.
  • עבודה מול מגוון גורמים במועצה ומחוצה לה.
  • שמירה על סודיות רמת אמינות ואתיות גבוהה.
  • גמישות והתאמה לצורכי העבודה והמערכת.
  • יכולת לעבודה גם בשעות אחר הצהריים באופן קבוע.
  • ראש גדול, יוזמה, יצירתיות.
  • רצוי ניסיון קודם בעבודה בתחום נוער בסיכון.
  • יכולת הובלה ויכולת לרתום גורמים לתהליכים רלוונטיים.
  • יכולת ארגונית והיכרות עם עבודה קהילתית.
  •  יכולת הובלה והנעה של פעילים ומתנדבים.
  • יכולת עבודה עם נוער / נוער בסיכון.
  •  אחריות ,יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות .
  • רישיון נהיגה-חובה

כפיפות:

למנהל אגף יישובים

מינהלה:

  • מועד פרסום המכרז: יום חמישי 16.06.22
  • קורות חיים  יש להגיש עד יום: חמישי 30.06.22 בשעה 12:00

לאילה בורבא מנהלת משאבי אנוש במיילko@ma-tamar.co.il  .

  • איש הקשר לעניין מכרז זה: אושרית מזוז, מנהלת מחלקת שירותים חברתיים בנייד: 050-2104131
  •  
    יש למלא טופס שאלון למועמד, ניתן להשיג שאלון זה באתר המועצה האזורית "תמר".

**  ייענו רק המועמדים שיעמדו בדרישות התפקיד.                                                      

 

 

* תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח – 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.

האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים הוכחת המוגבלות.

זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.

 

* תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא/יא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

* כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וההיפך

לצפייה בקובץ המצורף למכרז