דרושים
מנהל/ת יחידת ניהול ההון האנושי
פרטים על משרות ודרושים בכתובת מייל : ko@ma-tamar.co.il
הגשת מועמדות באמצעות טופס מילוי פרטים אישיים למועמד למשרה (לחצו כאן)
מנהל/ת יחידת ניהול ההון האנושי |
||
סוג תפקיד: התפקיד לא מוזכר בחקיקה. |
||
תיאור התפקיד |
||
ייעוד: |
||
התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים אירגוניים ברשות. |
||
תחומי אחריות: |
||
|
||
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות: |
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד |
||
|
||
כפיפות: |
||
למנכ"לית הרשות המקומית |
||
תנאים מקדימים למינוי |
||
ידע והשכלה: |
השכלה: |
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לבעלי תואר אקדמאי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגוני. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012. או תעודת סמיכות לרבנות (יורה יורה) לפי הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). |
קורסים והכשרות מקצועיות |
המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו ככל שמועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור. |
|
|
שפות: |
בהתאם לצורך |
יישמו מחשב: |
היכרות עם התוכנות ה-OFFICE. |
|
רישום מקצועי |
לא נדרש. |
|
ניסיון מקצועי: |
ברשות מקומית ברמה ג'- ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך ה6 שנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי האנוש, פיתוח, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה. |
|
ניסיון ניהולי: |
ברשות מקומית ברמה ג'- שנה לפחות של ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה. |
מכרז למנהל לתפקיד מנהל/ת יחידת ניהול ההון האנושי
היחידה: |
משאבי אנוש |
תואר המשרה: |
מנהל/ת יחידת ניהול ההון האנושי |
דרגת המשרה ודירוגה: |
|
היקף העסקה: |
100% משרה |
סוג מכרז: |
פנימי /פומבי |
תיאור תפקיד: |
התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות. עיקרי התפקיד:
|
תנאי סף: |
|
השכלה ודרישות מקצועיות:
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012. או תעודת סמיכות לרבנות (יורה יורה) לפי הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). יתרון לבעלי תואר אקדמאי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגוני.
|
|
דרישות ניסיון
|
|
|
דרישות נוספות
|
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: |
|
כפיפות: |
למנכ"לית הרשות המקומית. |
מינהלה: |
לאילה בורבא מנהלת משאבי אנוש במייל ko@ma-tamar.co.il או בפקס 08-6688901.
טלפון: 08-6688871
** ייענו רק המועמדים שיעמדו בדרישות התפקיד.
|
* תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו-9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח – 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.
האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים הוכחת המוגבלות.
זכותו/ה של מועמד/ת עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו/ה מחמת מוגבלותו/ה בהליכי הקבלה לעבודה.
* תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא/יא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
* כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וההיפך.