דרושים
דרוש/ה מנהל/ת מחלקת קידום רישוי עסקים ותברואה
הגשת מועמדות בטופס מילוי פרטים אישיים למועמד למשרה> לחצו כאן
הגדרת התפקיד מנהל/ת מחלקת קידום רישוי עסקים ותברואה
סוג תפקיד: |
||
התפקיד אינו מוגדר בחקיקה. |
||
תיאור התפקיד מנהל/ת מחלקת קידום רישוי עסקים ותברואה |
||
ייעוד: הפעלת חוק רישוי עסקים תשכ"ח – 1968 ברשות בהתאם לתנאים, לתקנות ולחוקי עזר עירוניים. |
||
תחומי אחריות: |
||
|
||
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות: |
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: |
||
|
||
|
||
למנהל אגף תפעול |
||
תנאים מקדימים למינוי |
||
ידע והשכלה |
השכלה: |
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס מנהלי רישוי עסקים, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שמועסק בחוזה אישי. |
קורסים והכשרות מקצועיות : |
המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס מנהלי רישוי עסקים, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
|
|
שפות: |
עברית ברמה גבוהה |
|
יישומי מחשב: |
היכרות עם תוכנות ה- OFFICE |
|
רישום מקצועי |
לא נדרש |
|
ניסיון מקצועי |
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל- ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח תיאום ובקרה, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני. יתרון לבעלי ניסיון בתחומי התכנון והבנייה או היכרות עם תחום השלטון המקומי. עבור הנדסאי רשום- 3 שנות ניסיון מקצועי באחד או יותר מהתחומים הבאים: לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח תיאום ובקרה, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תעסוקה, פיתוח עסקי או פיתוח כלכלי. יתרון לבעלי ניסיון בתחומי התכנון והבנייה או הכירות עם תחום השלטון המקומי. עבור טכנאי מוסמך- 4 שנות ניסיון מקצועי באחד או יותר מהתחומים הבאים: לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח תיאום ובקרה, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תעסוקה, פיתוח עסקי או פיתוח כלכלי. יתרון לבעלי ניסיון בתחומי התכנון והבנייה או היכרות עם תחום השלטון המקומי. |
|
ניסיון ניהולי |
לא נדרש. |
|
רישום פלילי |
היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון. |
מכרז לתפקיד מנהל/ת מחלקת רישוי עסקים ותברואה
היחידה: |
אגף תפעול |
תואר המשרה: |
מנהל/ת מחלקת רישוי עסקים ותברואה |
דרגת המשרה ודירוגה: |
|
היקף העסקה: |
100% משרה |
סוג מכרז: |
חיצוני |
תיאור תפקיד: |
אחריות על הפעלת חוק רישוי עסקי, בהתאם לתנאים, לתקנות ולחוקי עזר עירוניים, על מנת להבטיח קיום מטרות חוק רישוי עסקים תשכ"ח -1968. עיקרי התפקיד:
|
תנאי סף: |
השכלה ודרישות מקצועיות
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012. תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
|
דרישות ניסיון
עבור הנדסאי רשום- 3 שנות ניסיון מקצועי באחד או יותר מהתחומים הבאים: לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח תיאום ובקרה, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תעסוקה, פיתוח עסקי או פיתוח כלכלי. יתרון לבעלי ניסיון בתחומי התכנון והבנייה או הכירות עם תחום השלטון המקומי. עבור טכנאי מוסמך- 4 שנות ניסיון מקצועי באחד או יותר מהתחומים הבאים: לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח תיאום ובקרה, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תעסוקה, פיתוח עסקי או פיתוח כלכלי. יתרון לבעלי ניסיון בתחומי התכנון והבנייה או היכרות עם תחום השלטון המקומי.
|
|
דרישות נוספות
|
|
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד |
|
כפיפות: |
למנהל אגף תפעול |
מינהלה: |
בשעה 12:00 לאילה בורבא מנהלת משאבי אנוש בטופס המקוון: או למייל ko@ma-tamar.co.il .
טלפון: 08-6688826
**יענו רק המועמדים שיעמדו בדרישות התפקיד. **כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, בכוונה גם ללשון נקבה וההיפך. |