לידיעתכם, 
קיים  שירות יחסית חדש, שניתן על רקע מצוקת הקורונה. 
צריכות לפרוק, רוצים לשתף, צריכים מישהו / מישהי שיודעים להקשיב ?
בכל הקופות יש עכשיו שירות של שיחה טלפונית עם אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש (פסיכולוגיות, עו"סיות). 3 שיחות של עד 45 דקות, תוך שלושה ימים מיום שפניתם.
זה כמובן לא מחליף טיפול ארוך טווח, אבל לפעמים זה בדיוק מה שצריך כדי להתאפס ולהתמודד עם החיים.
השירות ללא עלות (גם לא השתתפות עצמית) וניתן גם בערבית, רוסית ואמהרית.

מכבי - 3028* 
מאוחדת - 3833*
כללית - 2708*
לאומית - 02-6335209 / 073-2800539 (ערבית) - 04-6111891

 

"לאור המצב והתפשטות נגיף הקורונה המחלקה לשירותים חברתיים והשירות הפסיכולוגי החינוכי במועצה עומדים לרשותכם למתן מענה רגשי ותמיכה בכל עניין

 מוזמנים ומוזמנות להתקשר.

אנחנו כאן עבורכם.

אושרית מזוז-מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים טל: 0502104131

שלומית גילטיין-מנהלת השירות הפסיכולגי החינוכי טל: 0528990333

מקשיבים לכם - קורונה

קו ייעוץ להורים וילדים

מד"א

קו חם לסיוע נפשי ער"ן - 1201 שלוחה 6

פניות בנושא קורונה ובידוד בית - קול הבריאות *5400 (בשעות 08:00-23:00)

מוקד טלפוני לשאלות ולפניות של עובדים זרים בכל השפות, רשות האוכלוסין וההגירה והמרכז להגירה בינלאומית CIMI מעמידים בפני ציבור העובדים הזרים בישראל מוקד טלפוני לפניות עובדים. 

המוקד יספק מענה בשפות השונות, לרבות:  תאית, סינית, אוקראינית, רוסית, רומנית, בולגרית, נפאלית, תורכית ועוד. 

שעות פעילות המוקד הן בימים א׳-ה׳ בין השעות : 16:00-08:00 בטלפון: 1-700-707-889.

לעדכונים שוטפים בנושא הקורונה:
https://go.gov.il/coronaupdates

יום א׳, 29.3.2020, שעה: 15:00.

סבין חדד
דוברת רשות האוכלוסין וההגירה