המוקד מופקד על טיפול בפניות של תושבים, מבקרים ובעלי עסקים אשר מעוניינים לקבל מידע על פעולות ושירותים שמעניקה המועצה או לדווח על מפגעים ועל מטרדים.
המוקד פועל באופן רציף בכל שעות היממה, כל ימות השנה, ומרכז את הפניות בשגרה ובחירום. הפניות המתקבלות במוקד מנותבות לגורמים המקצועיים במועצה וביישובים, תוך ביצוע מעקב אחר הטיפול בהן לצורך בקרה ושיפור השירות.
בנוסף, מנהלת המוקד אחראית להנגיש לתושבים את המידע הרלבנטי במדיה הדיגיטלית

תחומי אחריות

  • מתן מידע לתושבים ולמבקרים על שירותים שהמועצה מעניקה, לרבות אירועים בשטחי המועצה, בעלי תפקידים, שעות פעילות, מידע על טיולים, מידע על חסימות כבישים – וכל מידע נוסף הקשור לנעשה בשטחי המועצה.
  • קבלת דיווח על מפגעים ומטרדים ברחבי המועצה.
  • הפניית פניות התושבים לטיפול המחלקות הרלבנטיות ומעקב אחר הטיפול בהן עד למתן מענה לתושב.
  • ביצוע סקר שביעות רצון ביחס לטיפול בּפַניות למחלקות השונות.
  • מדיה דיגיטלית – תפעול ועדכון אתר המועצה ודפי הפייסבוק;
  • דיוור אלקטרוני.

ההתחייבויות שלנו

  • מענה טלפוני במוקד יינתן 7 ימים בשבוע בכל שעות היממה.
  • זמן המתנה מקסימלי בשיחה טלפונית למוקד יהיה 2 דקות (בהיעדר מענה השיחה תעבור למוקד חיצוני).
  • פנייה בנושא מידע תיענה מיידית )בהיעדר תשובה במעמד השיחה או אם נדרשת בדיקה, יינתן מענה בתוך 24 שעות(.
  • פנייה למנהלת המוקד תיענה בתוך 48 שעות.
  • הודעה על סיום טיפול תינתן במסרון עם סיום הטיפול.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני: ימים א-ה בין השעות 8:30 – 16:30 (בתיאום מראש)